پولیش واکس

واکس خودرو Car Wax

قسمت دوم

مراحل واکس زدن:

  • واکس با کیفیت بالا خریداری کنید:

در قسمت قبلی انواع واکس ها را مورد بررسی قرار دادیم، سعی کنید واکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید واکس نیگرین و واکس منزرنا می باشد.

  • ماشین خود را بشویید:

صرف نظر از نوع واکسی که انتخاب می کنید، قبل از واکس زدن، باید از تمیز و خشک بودن خودرو اطمینان حاصل نمایید.توجه ویژه ای به پیچ و مهره درها، دستگیره درها و ناحیه ای که در قسمت های زیرین خودرو می باشد، داشته باشید زیرا این قسمت ها اغلب نادیده گرفته می شوند. در صورت مشاهده نقاط زنگ زدگی، بهتر است قبل از واکس زدن، آنها را ترمیم و رنگ آمیزی کند.

  • دستورالعمل های واکس خود را بخوانید:

با توجه به واکسی که خریداری نموده اید، دستورالعمل های آن را خوانده و مطابق با آن عمل واکس زدن را انجام دهید. پیروی از استفاده توصیه شده از محصول، باعث می شود که واکس به درستی اعمال شود و از تلاش خود نتایج مطلوبی بدست آورید.

توصیه می کنیم دستورالعمل استفاده از واکس نیگرین و منزرنا را در سایت ملاحظه فرمایید.

  • موم را روی پد ( اسفنج ) بمالید

مقداری  واکس را روی پد بمالید.

  • برای شروع واکس زدن، منطقه ای از خودرو را انتخاب کنید:

بهتر است ماشین خود را به صورت قسمت هایی واکس کنید تا بتوانید به یاد داشته باشید که واکس را کجا زده اید و از ماندن طولانی واکس روی خودرو جلوگیری کنید، زیرا واکس، خشک شده و حذف آن بسیار سخت و دشوار است. بهتر است از یک قسمت خودرو شروع کرده و به قسمت بعدی بروید.

  • واکس را با یک حرکت کوچک و دایره ای بمالید.

واکس را با یک حرکت کوچک و دایره ای و به صورت یک لایه نازک بمالید. بهتر است از ردیف های افقی یا عمودی دایره ها استفاده کنید تا مطمئن شوید کل منطقه پوشانده شده است. سعی کنید از استفاده زیاد واکس اجتناب کنید زیرا لازم نیست و در واقع برداشتن آن را دشوار می کند. یک لایه نازک که در آن هنوز می توانید رنگ را از طریق واکس مشاهده کنید، ایده آل است. پس از مدتی بعد از مالیدن واکس روی خودرو، متوجه می شوید که واکس خشک شده، مات و حدوا شبیه به گچ به نظر می رسد.

  • واکس را با یک پارچه نرم بردارید:

با استفاده از یک حوله مایکروفایبر، واکس را از سطح خودرو پاک کنید. با اعمال فشار ملایم روی پارچه و استفاده از حرکت دایره ای برای برداشتن بیشتر واکس شروع کنید. هنگامی که واکس قابل مشاهده از بین می رود، می توانید با استفاده از یک حرکت دایره ای سریع، ماشین را درخشان کرده و درخشندگی رنگ را افزایش دهید. در اینصورت ماشین شما باید براق و درخشان به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *